Aktualności
15 Lis 2016

ŚWIĘTUJ PO SWOJEMU! ŚWIĄTECZNA KAMPANIA VIVUS.PL

W mediach można już zobaczyć najnowszy świąteczny spot reklamowy Vivus Finance. Lider internetowego rynku pożyczkowego w Polsce przekonuje w nim, że czasem aby zerealizowac marzenia potrzeba bardzo niewiele. Na przykład piętnaście minut wystarczy aby uzupełnić domowy budżet  i, zgodnie z hasłem kampanii, żyć po swojemu.

Bohaterami najnowszego spotu Vivusa jest para młodych ludzi, których poznajemy w momencie dekorowania mieszkania przed świętami Bożego Narodzenia. Niskobudżetowa dekoracja, którą stworzyli, już na pierwszy rzut oka jest nieatrakcyjna i ogranicza się zaledwie do smętnie wyglądającej, krzywej choinki. Równie smętne są ich miny i nastrój – daleki od świątecznego. Już kwadrans później widzimy tych samych bohaterów w bajecznej, świątecznej scenerii – wśród pięknie udekorowanych bożonarodzeniowych drzewek, płatków śniegu i migoczących światełek. Odrobina przedświątecznego szaleństwa znacznie poprawia im humory.

Spot nawiązuje do ogólnopolskiej kampanii reklamowej marki Vivus „Żyj po swojemu” i podobnie jak we wcześniejszych przekazach – pokazuje, jak może zmienić się życie człowieka w ciągu 15 minut (tyle, ile trwa wypłata pożyczki w Vivus).

– Obecnie naszą kluczową grupą docelową są ludzie młodzi, którzy poszukują prostych i skutecznych narzędzi do realizacji swoich planów. Wielu z nich chce wyjść poza schematy, żyć w zgodzie ze sobą i swoimi pragnieniami, nie pod dyktando otoczenia. Vivus wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, dzięki ciągłej dostępności online, 15-minutowemu czasowi decyzji pożyczkowej oraz finansowej atrakcyjności naszej oferty. W najnowszej, świątecznej odsłonie kampanii chcemy pokazać, że odrobina świątecznego szaleństwa należy się każdemu, że każdy może przeżywać Święta Bożego Narodzenia według własnego planu, „PO SWOJEMU” – mówi Agnieszka Ryttel, dyrektor komunikacji marketingowej Vivus Finance.

Kampania obejmuje swoim zasięgiem media ogólnopolskie i wybrane kanały tematyczne oraz internet. Za kreację kampanii odpowiada agencja Grandes Kochonos. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Kampania rozpoczęła się 14 listopada i  potrwa do 24 grudnia 2016.

Autor

Marek Bosak

Podobne artykuły