Bez kategorii
12 Kwi 2019

Gwiazda Jakości Obsługi po raz szósty dla Vivusa!

Konsumenci kolejny raz nagrodzili Vivus.pl, największego polskiego pożyczkodawcę online, za najwyższe standardy obsługi. Gwiazdę Jakości Obsługi 2019 otrzymały firmy, które w największym stopniu odpowiadają na potrzeby klientów i są przez nich najchętniej rekomendowane

– Ponowne zdobycie prestiżowego tytułu Gwiazda Jakości obsługi 2019 jest potwierdzeniem znakomitej współpracy z naszymi klientami. Unikalność wyróżnienia wynika z tego, że przyznaje je szeroka grupa konsumentów na podstawie ocen wydawanych w ciągu całego roku. Polski Program Jakości Obsługi zbiera i analizuje zgromadzone głosy na portalu jakoscobslugi.pl oraz za pomocą aplikacji na urządzenia mobilne. Oznacza to, że klienci zgłaszają swoje opinie o firmach na bieżąco podczas korzystania z ich usług. Dla nas, największego polskiego pożyczkodawcy online, obsługującego prawie 900 tys. klientów to dowód na najwyższą rzetelność i jakość obsługi na każdym etapie kontaktu z naszą marką – mówi Ewa Wernerowicz, Prezes Zarządu, VIVUS Finance

Polski Program Jakości Obsługi od 11 lat monitoruje poziom zadowolenia i satysfakcji społeczności zakupowej w Polsce. Pomaga konsumentom w wyborze firm spełniających ich oczekiwania, a firmom – w poprawie jakości obsługi. Stworzenie portalu jakoscobslugi.pl dało nowe możliwości prowadzenia dialogu pomiędzy konsumentami a firmami. Dzięki temu od ponad 10 lat konsumenci mogą ocenić przeszło 46 000 firm z 200 branż.

Autor

Marek Bosak

Podobne artykuły